Dice

De Lilla

Solid vekst gjennom system og synlighet

Mandat

Teamet bak De Lilla har over 20 års erfaring i oppussingsbransjen. Det startet med med Håndverk1000, med den filosofi at de kunne strukturere seg i en bransje som er preget av mange små aktører i et marked med mye svart arbeid. Verdien ligger i å ha alle håndverksfagene under en paraply og god prosjektledelse med ett kontaktpunkt for kundene. I 2014 skiftet de navn fra Håndverk1000 til De Lilla - synlig ved å skille seg ut i en bransje hvor mange er like, og verdiskapende gjennom fornøyde kunder. Eyegos oppgave var å ta frem det som trengtes.

Løsning

Vi designet og utviklet visuell profil og utviklet ny funksjonell nettløsning lansert i 2018. Nettløsningen er designet 100% kontekstuelt og først og fremst for mobil. Bilene og andre elementer er designet for synlighet og gjenkjennelse. Eyego utformer også alt innhold, inkludert bilder, videoer og intervjuer referanser som publiseres på nettside og i sosiale media..

Teknologiske valg

www.delilla.noWordpress blir benyttet som CMS. HTML 5, Bootstrap for responsivt design.

Trygg og rimelig oppussing

alt text

Detaljer

alt text